wtorek, 1 grudnia 2015

świece, świeczki, świeczuszki :)

huhuha! huhuha!
idzie zima zła :)

niektórzy tęsknią za śniegiem...
ja należę do tych co kochali śnieg w czasach dzieciństwa <3
teraz ja go jedynie lubię :)))

tymczasem trochę nowości i staroci,
 świece i moja ukochana sarenka
prezent od babci...
ma tyle samo lat co mój tato...
czyli ponad 60...

ponad 60-cio letnia porcelanowa sarenka - prezent od mojej babci, czytaj powyżej :)





idealnie pasuje na ten czas :)



kolejna nowość!
wczorajszy prezent od męża <3
metalowokremowy duży lampion...
docelowo dzisiaj stoi przy drzwiach balkonowych :)
na chwilę postawiony w holu do sesji zdjęciowej :)









kilka kadrów ze starych kątów mieszkania:


świeczniki kieliszki - hand made in SWEDEN



sznur lampek klamerek w pokoju mojego syna :)

gwiazda LEXINGTON - zdobi kuchnię cały rok :)

dziękuję kochani za odwiedziny
buziak aga :D

6 komentarzy: