piątek, 20 czerwca 2014

21.06 :) Midsommardagen :)

witajcie!!!
czas lata nadszedł...
czyli tu w Szwecji 21 czerwca to wielkie Święto :))) zwane Midsommardagen...
poprzedza go dzień zwany Midsommarafton...
czyli zabawa, tańce, wianki i festy...

z tej okazji był czas na zakup nowej sukienki w 70 % wykonanej z naturalnego bambusa, bajecznie kolorowej i niesamowicie wygodnej mimo długości do kostek...



a tu rąbek na mnie:









 i co ładna???
ja ją uwielbiam...

a teraz przedsmak lata szwedzkiego czyli  wianki, tańce... no i truskawki:

 


































 Wesołego Lata!!!
 Glad Midsommar!!!
buziaki aga :D

8 komentarzy:

  1. cudna - zazdroszczę - na pewno ślicznie w niej wyglądasz, chociaż całej siebie nie pokazałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!!! nie ogarnęłam samej siebie aparatem na 1 raz :)

      Usuń
  2. A w Polsce jest obchodzony dzien Kupaly w niektorych regionach znany jako sobotki chociaz u nas raczej juz o tym zapomina sie raczej pewnie dlatego ze to obrzed poganskii, a sukienka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za sukienkę ślicznie dziękuje :) ja wiedziałam, ze w Polsce to jest noc świętojańska... ale nie wiem dokładnie kiedy przypada, wtedy wianki pływają po rzece...

      Usuń
  3. Śliczna sukienka, wianki urocze zapewne tak jak i święto:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukieneczka przesliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń